Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Εστογιάνοφ και με τη βούλα

Και "με την βούλα" παίκτης του Πανιωνίου είναι από την Τρίτη, ο Φαμπιάν Εστογιάνοφ. Ο διεθνής Ουρουγουανός μέσος, που έμεινε ελεύθερος από την Βαλένθια, υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους «κυανέρυθρους», που διατηρούν το δικαίωμα μονομερούς ανανέωσης της συνεργασίας τους με τον έμπειρο άσο για ακόμη μία περίοδο.
Λίγο μετά την υπογραφή των συμβολαίων, ο Εστογιάνοφ που μετρά 29 διεθνείς συμμετοχές, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Πανιωνίου: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Πανιώνιο και θα έχω για συμπαίκτη τον Αλβάρο Ρεκόμπα. Η ομάδα είχε δύο πολύ καλές χρονιές με ευρωπαϊκές συμμετοχές, πάντα είναι σημαντικό να έχει υψηλούς στόχους και να προσπαθείς για το καλύτερο, στόχος μου είναι να την βοηθήσω να επιστρέψει στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Ξέρω ότι η ομάδα έχει πολλούς ποιοτικούς ποδοσφαιριστές όπως γνωρίζω και τον Έβαλντ Λίνεν από την θητεία του στην Τενερίφη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Αλβάρο Ρεκόμπα που με πρότεινε και την διοίκηση του Πανιωνίου που με εμπιστεύτηκε. Στους φιλάθλους του Πανιωνίου και στους "Πάνθηρες" θα ήθελα να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω για το καλύτερο και να προσφέρω ποιότητα και θέαμα μέσα στο γήπεδο. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι θα δίνω όλες μου τις δυνάμεις σε κάθε αγώνα όπως κάνουν όλοι οι Ουρουγουανοί ποδοσφαιριστές".

Δεν υπάρχουν σχόλια: