Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Δικαίωση του Καπέλο με Γουόλκοτ!

Ο Φάμπιο Καπέλο δικαιώθηκε με την επιλογή του Θίο Γουόλκοτ στην ενδεκάδα της Αγγλίας, ενώ κράτησε τον Ντέιβιντ Μπέκαμ στον πάγκο, καθώς ο νεαρός εξτρέμ της Αρσεναλ πέτυχε χατ τρικ μέσα στην Κροατία και οδήγησε την χώρα του σε εντυπωσιακή νίκη με 4-1.
Ο Γουόλκοτ είχε πολύ καλή συνεργασία με τον Ρούνι και ο Ιταλός προπονητής δικαιολόγησε την επιλογή του:
"Τόσο στο παιχνίδι με την Ανδόρα, όσο και στις προπονήσεις ο Γουόλκοτ έδειξε σε φανταστική φυσική και ψυχολογική κατάσταση. Είναι βέβαια νεαρός και δεν μπορεί να έχει τόσο καλή απόδοση σε όλα τα παιχνίδια. Είναι σημαντικό να τον υποστηρίξουμε και όταν δεν πηγαίνει τόσο καλά όσο στο παιχνίδι με την Κροατία. Διαβάσαμε τον αντίπαλο και το αποτέλεσμα ήταν καλύτερο από όσο περιμέναμε. Αλλά έχουμε δύσκολα παιχνίδια μπροστά μας".
Η Κροατία γνώρισε την ήττα μετά από 36 επίσημα παιχνίδια στην έδρα της, ενώ ο αγγλικός τύπος χαρακτήρισε το αποτέλεσμα και την εμφάνιση της ομάδας τους, τα καλύτερα μετά το 5-1 στο Μόναχο επί της Γερμανίας το 2001.
Στο μεταξύ ο Γουόλκοτ ενθουσιασμένος δήλωνε:
"Επαιξα σε όλο το δεύτερο ημίχρονο με ένα καρφί λιγότερο στο δεξί μου παπούτσι, καθώς δεν είχα χρόνο να το αλλάξω. Για αυτό πέτυχα το τρίτο γκολ με το αριστερό! Εχω πάρει τη μπάλα του αγώνα στην τσάντα μου, ενώ θα ζητήσω από τους συμπαίκτες μου να υπογράψουν τη φανέλα μου, και θα τα κρατήσω φυλαγμένα.
Στο ημίχρονο ο Μπέκαμ μου είπε να είμαι πιο.. άπληστος και θα σκοράρω, ενώ στο τέλος μου είπε ότι παραήμουν... άπληστος! Μεγάλωσα βλέποντάς τον να παίζει και τώρα είναι φοβερό που προπονούμαι μαζί του και μιλάμε. Είμαι διπλά χαρούμενος γιατί ήταν και ο πατέρας μου παρών στο γήπεδο. Το χατ τρικ δεν σημαίνει τίποτε, παραμένω προσγειωμένος και συνεχίζω"!

Δεν υπάρχουν σχόλια: