Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Ποτέ δεν ξέχασε τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ

Να στηρίξει ο κόσμος την προσπάθεια των παικτών του ΠΑΟΚ ζήτησε ο Ντέγιαν Τομάσεβιτς με δηλώσεις που έκανε κατά την άφιξη του στη Θεσσαλονίκη. Το νέο μετεγγραφικό απόκτημα του "Δικεφάλου" εξήγησε τους λόγους που τον έκαναν να δεχτεί την πρόταση της νέας του ομάδας, ενώ τόνισε ότι θα επικοινωνήσει με τον Πέτζα Στογιάκοβιτς.
"Θέλω να ζητήσω από τον κόσμο να είναι στο πλευρό μας. Θυμάμαι το πρώτο παιχνίδι μπάσκετ που είδα στη ζωή μου, ήταν το Ερυθρός Αστέρας-ΠΑΟΚ, όταν τότε εγώ έπαιζα ποδόσφαιρο. Εκείνο το παιχνίδι έγινε αφορμή να αποφασίσω να ασχοληθώ με το μπάσκετ. Δεν θα ξεχάσω πως ήρθαν στο Βελιγράδι χίλιοι φίλαθλοι για να υποστηρίξουν τον ΠΑΟΚ
Πέρσι είχα μια άσχημη χρονιά, με τραυματισμούς. Εγχειρίστηκα, όμως, τώρα είμαι καλά, δεν έχω πρόβλημα στη μέση. Θέλω να αποδείξω στον εαυτό μου και σε όλους πως μπορώ να παίξω σε υψηλό επίπεδο. Βασικός στόχος της ομάδας θα είναι να κερδίσουμε θέση στην Ευρωλίγκα.
Σε ότι αφορά την απόφαση του να αποδεχτεί την πρόταση του «Δικεφάλου» εξήγησε: « Εχω μεγάλη οικογένεια, τα τελευταία τρία χρόνια ήμασταν καλά στην Αθήνα και αποφασίσαμε να μείνουμε στην Ελλάδα. Ολο το καλοκαίρι ήμουν χωρίς ομάδα και προέκυψε ο ΠΑΟΚ. Στη Θεσσαλονίκη θα είμαι ακόμη πιο κοντά στο Βελιγράδι. Ο ΠΑΟΚ θέλει να κάνει κάτι καλό και πάντα είχα συνεργασίες με ομάδες που έβαζαν υψηλούς στόχους.
Δεν έχουμε μιλήσει ακόμη με τον Πέτζα, ξέρω ότι είναι στη Θεσσαλονίκη, ίσως επικοινωνήσουμε σήμερα ή αύριο. Είναι καλός φίλος, τον γνωρίζω χρόνια. Ξέρω πόσο του αρέσει η πόλη και πως θέλει να μείνει εδώ, όταν σταματήσει το μπάσκετ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: